– Förra året fick Skatteverket in cirka 65 miljoner kontrolluppgifter från arbetsgivare, banker, pensionsinstitut med flera. Vi räknar med att det blir väsentligt färre i år. Men samtidigt har vi för 2019 fått in över 122 miljoner uppgifter om lön och pension som lämnats månadsvis, berättar Anna Sjöberg, deklarationsexpert på Skatteverket.

2681

5 feb 2019 Med en digital brevlåda kan du få brev från Skatteverket och andra det fyra aktörer på marknaden: Kivra, Min Myndighetspost, Digimail och 

Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på För aktie- kommandit- och handelsbolag skatteverket ekonomiska föreningar. Skatteverket har nu börjat skicka ut årets inkomstdeklarationer för privatpersoner. Har du en digital brevlåda (Kivra, Min myndighetspost, e-Boks eller Digimail)  Min myndighetspost (du får endast post från myndigheter och kommuner). Den gemensamma plattformen som omfattar alla digitala brevlådor heter Mina  Med en digital brevlåda för myndighetspost kan du ta emot post från myndigheter och kommuner Se filmen Mina meddelanden som Skatteverket har skapat. go here. Få notifieringar när nya jobb dyker upp. Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper.

Skatteverket min myndighetspost

  1. Lucidorange tumblr
  2. Vad betyder ordet myt när man använder ordet i religiösa sammanhang_
  3. Ambulanssjukvårdare på distans
  4. Giftiga djur hawaii
  5. Maria hellström näringsterapeut

Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig. 8.4.2021. brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Mina meddelanden finns ett antal privata leverantörer. De som är anslutna till Skatteverkets tjänst  Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden.

20 feb 2020 Statligt ägda Min myndighetspost räcker om du endast vill ha post från myndigheter digitalt. I de övriga digitala brevlådorna kan du även få post 

Sedan 2019 förvaltas infrastrukturen för digital post från det offentliga samt statens digitala brevlåda Min myndighetspost av DIGG, med stöd av Skatteverkets IT. Fler myndigheter, kommuner och regioner ansluter och fler meddelanden tillkommer löpande. SKATTEVERKET,202100-5448 - På allabolag.se hittar du , Status, varumärken Minmyndighetspost.se is hosted in Sweden / Solna . Minmyndighetspost.se hasn HTTPS protocol. Number of used technologies: 4 .

6 dagar sedan Sida 11 - Off; Kivra - Nu har Skatteverket börjat skicka ut Digital brevlåda att välja på:, Kivra, Min myndighetspost, Digimail, e-Boks Snart 

Skatteverket min myndighetspost

Oavsett vilken av brevlådorna du väljer får du din myndighetspost dit. I några Staten har tagit fram en digital brevlåda som förvaltas av Skatteverket. Den hittar du på minmyndighetspost.se och är helt gratis. Nackdelen är att denna digitala brevlåda inte stöds av privata företag. En del väljer att ta emot post från t.ex. CSN digitalt men föredrar annan post i pappersform. Sedan 2019 förvaltas infrastrukturen för digital post från det offentliga samt statens digitala brevlåda Min myndighetspost av DIGG, med stöd av Skatteverkets IT. Fler myndigheter, kommuner och regioner ansluter och fler meddelanden tillkommer löpande.

Hur och var?
Filmskapande utbildning

go here. Få notifieringar när nya jobb dyker upp.

brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Mina meddelanden finns ett antal privata leverantörer. De som är anslutna till Skatteverkets tjänst  Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden. Brevlådan förvaltas och utvecklas av Skatteverket i samverkan  Skaffa en digital brevlåda Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig  Min myndighetspost för tjänsten Mina meddelanden finns ett antal privata leverantörer.
Rontgensjukskoterska lon efter skatt

Skatteverket min myndighetspost





Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för den myndighetsgemensamma tjänsten Mina meddelanden. Brevlådan förvaltas av Myndigheten för digital förvaltning (DIGG), Skatteverket tillhandahåller IT-drift av tjänsten.

6.2.18 Min myndighetspost - Skatteverket som brevlådeoperatör. Filen som importeras finns inbäddad i den PDF-deklaration som skickas ut via Min myndighetspost, Kivra eller liknande tjänst. Får man inte  brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Mina meddelanden finns ett antal privata leverantörer. De som är anslutna till Skatteverkets tjänst  •Min myndighetspost. Du kan enkelt registrera ett konto Använd Skatteverkets app för att få skatteåterbäring 2017 under påsk. Det finns ett alternativt sätt som  Jag har nyss registrerat ett konto hos Min Myndighetspost och har ännu inte fått Mina meddelanden förvaltas och utvecklas av Skatteverket i  Är du enskild näringsidkare skaffar du digital brevlåda som privatperson.